Портфолио Володиной Лилии Викторовны по теме: "Кельнский карнавал"


Назва навчальної теми
"Kölner Karneval".
"Кьольнський карнавал"  

Основний та другорядні (дотичні)
 навчальні предмети

Проект виконано у межах освітньої галузі "Гуманітарні науки". Програма з німецької мови для 7 класу. 
Розділ «Свята та традиції»

Вік учнів, клас
7 клас, 12-13 р.

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

 Основна мета – формування комунікативної компетенції, всі останні цілі реалізуються в процесі здійснення цієї головної мети.   Комунікативна компетенція в сучасному її розумінні передбачає формування до міжкультурної взаємодії. У наш час саме ця мета є найбільш бажаною будь-якими категоріями учнів, студентів, що вивчають іноземні мови і сприяє соціокультурному розвитку школярів засобами іноземної мови
Очікувані результати
 Даний проект  повинен забезпечити розвиток наступних умінь і навиків учнів:
 • робити усні повідомлення за результатами узагальнення побаченого, прослуханого, прочитаного;
 • збирати, узагальнювати і систематизувати  інформацію і представляти її у вигляді рефератів, колективних проектів, у формі питань і відповідей, у вікторинах;
 • складати план, тези прослуханого або прочитаного повідомлення;
 • виконувати індивідуальні і колективні пізнавально-пошукові завдання німецькою  мовою;
  • представити німецькою  мовою результати колективної і індивідуальної пізнавально-пошукової діяльності;
 • інтерпретувати образну (ілюстрації)  інформацію німецькою мовою;
• працювати з основними типами довідкової і учбово-довідкової  літератури (словники, атласи, енциклопедії, довідники, інформаційні буклети, учбово-довідкові видання, включаючи сайти Інтернету і електронну довідкову літературу) і використовувати їх при виконанні проектів і для особисто-пізнавальних цілей.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)
   На початку роботи над проектом я буду проводити вхідне оцінювання учнів, потім у процесі роботи будуть задіяні різні форми оцінювання по видах діяльності: Для кожної групи розроблені  критерії оцінювання. Учні самі у процесі роботи роблять самооцінку.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1 - тиждень
  1. 1.Учні  переглядають  презентацію, підготовлену  вчителем  для  зацікавлення  та формування мотивації.
  2. 2.Учні  збирають  інформацію  з  різних   джерел: пошук  інформації  в Інтернеті, літературі, пресі, тощо.
2 - тиждень
  1. Огляд  та обговорення  проекту  з  учнями. Оцінювання  та  аналіз  знайдених  матеріалів  з  метою  створення  малих  груп  за  інтересами, вподобаннями  учнів  та  їх  баченням  щодо  застосування  отриманої  інформації.
  2. Учні  працюють  з  учительською  презентацією .
  3. Працюючи  в  малих  групах  учні  аналізують  матеріал  за  обраними  критеріями знайдений   з  різних  джерел, відбирають  матеріал  для  створення  презентації.
3-тиждень
  1. Учні  проектують  зміст  презентації, сканують  необхідні  фото;займаються  її  дизайном  та  оформленням.
  2. Учні  створюють  публікації, буклети. Ці  інформаційні  матеріали  будуть  використовуватися  для  інформування  однокласників  та  батьків  про  результати  виконання  проекту.
4-тиждень.
          8.Демонстрація  презентацій, створених  різними  групами  супроводжується   оцінюванням, що  має  привести  до  об ’ єднання  малих  груп  у  єдину  з  метою  створення  блогу, де  відслідковується  процес  роботи  над  проектом.
Учительський буклет стор.1
Учительський буклет стор.2
Учительська презентація
Учнівська презентація
Учнівський блог
Відомості про автора

Вчитель німецької мови 
Володіна Лілія Вікторівна

Фах, навчальний предмет
Німецька мова

Навчальний заклад
КЗО "СЗШ № 80"
м.Дніпро
Контактні дані
Лилия Володина
volodinalilia9@gmail.com
Відомості про тренінг
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"

Дати проведення тренінгу
12.06.17-24.06.17

Місце проведення тренінгу
НВК №99

Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий

модуль11

 ІЗ ВСЬОГО, ЧОМУ Я НАВЧИЛАСЯ НА ЦЬОМУ ТРЕНІНГУ, Я ДУМАЮ, НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ БУДЕ:    Як використовувати сервіси Інтер...