Поділилися прикладами учнівських робіт;
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
Проаналізувлти те, як вони самі проводять оцінювання;
Доопрацювли плани оцінювання;
Створили форми для підсумкового оцінювання; (Форма оцінювання прикладу учнівської роботи)
Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
Внесли зміни до Плану вивчення теми;
Осмислювали те, чому навчилися.
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
Проаналізувлти те, як вони самі проводять оцінювання;
Доопрацювли плани оцінювання;
Створили форми для підсумкового оцінювання; (Форма оцінювання прикладу учнівської роботи)
Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
Внесли зміни до Плану вивчення теми;
Осмислювали те, чому навчилися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий