У попередніх модулях ми виконували роль учня, створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для прикладу учнівської роботи.
У цій вправі, працюючи в парах або малих групах,ми розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримаєте від колег, можуть допомогти удосконалити приклад та стратегію оцінювання.
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Критично оцінили, чого навчилися;
- Планували інструктивні матеріали для навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий